Covid-19 Richtlijnen!

Ik let op u, let u op mij?
Samen Veilig Doorwerken!

Aankomst.

  • Bent u ziek of in verplichte quarantaine dan komt de servicemonteur niet bij u voor een servicebezoek. Graag in goed overleg wanneer dit wel weer mogelijk is.
  • De servicemonteur bepaalt of het verantwoord is om binnen te komen. 
  • Bij aankomst zijn de handen gedesinfecteerd met handgel. 
  • Bij binnenkomst worden geen handen geschud en houden de de servicemonteur en de klant een gepaste afstand van 1,5 meter.

Hygiene.

  • Voor het ontvangen van een bezoek wordt er van u verwacht dat u de ruimte van het defecte apparaat zo veel mogelijk is opgeruimd/schoongemaakt en ruimte is vrijmaakt om een reparatie uit te voeren zodat de servicemonteur zo weinig mogelijk hoeft aan te raken. 
  • Denk hierbij aan was(manden), wasmiddel, vuile vaat, etc etc. 

Denk een beetje om elkaar!

  • Het aantal bewoners dat aanwezig is in de ruimte waar de servicemonteur zijn werk uitvoert, is beperkt tot maximaal 2 personen waarbij we altijd minimaal 1,5 meter afstand houden! 
  • Het is begrijpelijk dat het wellicht wat drukker is in sommige huishoudens omdat kinderen op dit moment niet naar school gaan. 
  • Echter het dingende verzoek om deze regel na te leven en waar mogelijk tijdens het bezoek van de servicemonteur naar een andere kamer te gaan.
  • Dit in het belang van ieders gezondheid. 

Na de reparatie.

  • Na reparatie kunt u bij de servicemonteur pinnen op een gedesinfecteerd pinautomaat. Graag zo contactloos mogelijk, doormiddel van een telefoon of verhoogd contactloos betaal limiet!
  • Ook bij het verlaten van de woning schudt de servicemonteur geen handen en houdt hij een gepaste afstand van 1,5 meter.
  • Alleen samen kunnen wij dit.